Jag får inte DejtMigs e-mails. Hur kan jag åtgärda det?


I samband med registreringen och medlemskapet hos DejtMig.se får du en del e-postmeddelanden skickade till dig. Har du registrerat ett VIP medlemskap kommer du inom kort få tre e-postmeddelanden: ett välkomstmejl, ett kvitto på ditt köp samt ett e-postmeddelande gällande verifiering av din profil. Har du registrerat ett Basmedlemskap kommer du endast få ett välkomstmejl från oss efter registreringen. Har du inte fått ett eller flera av dessa e-postmeddelanden kan det bero på att avsändaren inte är betrodd eller att dessa e-postmeddelanden har hamnat i din Skräppost. Kolla gärna i denna mapp också. Avsändaren som du ska leta efter är robot@dejtmig.se. Som vi också skriver i villkoren är det användarens eget ansvar att kontrollera att denne kan motta de e-postmeddelanden som vi skickar. Hittar du inte de e-postmeddelanden som du bör få från oss är du välkommen att kontakta vår kundtjänst som kommer att vara dig behjälplig med den information som du saknar.


Gå tillbaka